Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Söndag och vilodag...nopp inte här inte :)

Av Linda - 18 september 2011 19:39

Idag har jag och grabbarna fixat ute. När jag hade krattat upp alla barr i högar kom det två grabbar som väldigt gärna ville hjälpa och inte säger jag nej till det inte :P

   

De tog nästan alla högar innan de tröttnade :)

 

Efteråt kom Lucas till mig och gav mig massage, "det är skönt med lite massage när man har jobbat hårt" säger han....gofisen :)


Sedan donade jag lite inne.

   

Putsade fönster igår och idag fick köket och sovrummet nya gardiner.

 

Imorgon ska Björne sätta upp nya gardinstänger i barnens rum sedan ska det bytas gardiner även där.


Nu blir det soffläge och teve tittande med älsklingen <3


//Linda

 
 
Eva

Eva

19 september 2011 14:46

Vilken bra hjälp du fick!
Skönt att ha fönsterputsning och gardiner avklarade :) Men än är mitt kvar...

Kaffedejt snart igen ;)

http://www.evislillablogg.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

19 september 2011 15:23

Men absolut ska vi ha det tycker jag. ;)

http://www.lindaloo82.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 17 juli 2012 12:13

Bloggplatsens app :) får se nu då om jag kommer skriva mer eller inte, var ett tag sedan jag bloggade nu. Idag är det fortsätta med köket som gäller. Har fått upp två luckor iaf och två till åker upp ikväll :) Väggarna kan jag inte göra så mycket ...

Av Linda - 8 maj 2012 11:23

För ett tag sedan läste jag om att det skulle finnas en app till bloggplatsen tillgänglig, glad blev jag då jag knappt sitter vid datorn mer än med skolarbete. Sedan jag skaffa min iPhone är det den som jag går in på och kollar FB m.m Så jag tänkte...

Av Linda - 13 april 2012 11:32

                   Lite bilder från dagens promenad :-)       Nyss kommit hem från en otroligt härlig promenad, man kan inte annat än må gott och njuta när det är sånna här dagar :-D Blev rundan på 7,3 idag och nu får man börja klä sig lite...

Av Linda - 12 april 2012 14:48

Måndag och tisdag blev vilodagar. Men igår kom jag ut och gick 7,3 km och idag blev det 5,3. Var meningen att det skulle bli vanliga rundan men blev ståendes hos en kompis och där fick jag kaffe så tiden gick och jag kortade av rundan för att hinna m...

Av Linda - 9 april 2012 15:23

Idag har inte hänt mycket här hemma.. haha Sov lik länge idag fast jag hade tänkt kliva upp relativt tidigt. Men jag vakna vid 6 och hade svårt att somna om och när det väl hände sov jag ju så skönt ;)   Sedan blev det fika till ett avsnitt av Su...

Ovido - Quiz & Flashcards