Alla inlägg den 30 september 2011

Av Linda - 30 september 2011 17:35

Idag är dag nr 5 och jag har inte riktigt vant mig med de små portionerna... blir inte riktigt mätt, men visst jag är ju inte direkt hungrig heller.

Idag gjorde jag lite matlådor så jag har färdigt i några dagar. Som ni ser i den här lådan så ligger två bitar fisk och lite sås. Detta är mat för två dagar (ja man ska äta 1 potatis, ½ ägg och 100g rivna morötter till också) men det är inte mycket man äter per måltid... :/  Men jag har redan märkt resultat på vågen och det gör att man vill fortsätta :-D

Men nu är det helg och lite gotta ska jag unna mig ;-)


Dagens meny:

Frukost: filtallrik med en skiva grovbröd och kaffe

Lunch: 2,5 dl kyckling och ädelost sås + 2 svivor grovbröd

Mellis: 1 banan 1 äpple

Middag: Torsk i curry och yoghurtsås

Kvälls snacks: 85g popcorn och 5dl cola zero


Dagens kcal: 1758



Av Linda - 30 september 2011 09:33

Dagens matmeny:

Frukost: Fil, cornflakes, lite hallonsylt, en skiva grovbröd med smör och ost

Lunch: 2,5 dl ost och broccoli soppa en skiva grovbröd med smör och ost

Mellis: 1 banan

Middag: Korvstroganoff med ris och morötter (rester)

Kvällsmellis: 1 äpple

 

Dagens kcal: 1515


Ovido - Quiz & Flashcards