Alla inlägg den 5 september 2011

Av Linda - 5 september 2011 20:36

Ikväll, en liten stund efter jag nattat barnen, kom Lucas ut och berättade att han råkat svalt en kula...... =O

Det var en geomag kula som är drygt 1 cm i diameter.... Fick lite panik (läs, mycket) och ringde sjukvårdsrådgivningen.

De sa att om det är en kula är det oftast ingen fara (värre med två, då kan de fastna i varandra) den kommer ut den naturliga vägen innom 4 dagar.

Så nu har jag ett trevligt jobb framför mig i upp till fyra dagar, att kolla bajset så kulan kommit ut....

Om den inte kommit ut på fredag kväll ska jag ringa lördag morgon och då måste vi åka in.....

Så nu hoppas jag att den kommer ut själv och snart.

Varför skulle han stoppa den i munnen för???


Nu har jag gjort klart min matte för idag så nu myser jag ner mig i soffan framför en rulle, Love and other drugs, Sedan blir det nog natten.


//Linda

Av Linda - 5 september 2011 15:30

Idag är jag jätte trötter, kanske för att det är måndag. :/ I morse frågade jag Lucas vad vi skulle hitta på då Jesper var på sklan. Han svarade att vi skulle ta en liïiiten promenad så vi gick efter gärnvägen en stund och sedan kollade vi på kossorna en bit från vårat hus. Dom brydde sig inte om att det va trista måndag, de sprang runt och busade för fullt :) Sedan har jag vikt tvätt och slängt i en ny maskin. Tänkte jag skulle ta mig ner till botten på tvättkorgen men det ser inte ut som så. Inte idag iaf... :/

Sedan har jag röjt undan lite i sovrummet, plockat undan lite sommar kläder m.m


Nu ska det fixas lite mat till mig och barnen. Våra magar börjar morra riktigt nu.


//Linda


Ovido - Quiz & Flashcards