Alla inlägg den 25 september 2011

Av Linda - 25 september 2011 13:28

Skulle gärna vilja förlora några extra kilon och har lite då och då funderat på om man skulle prova viktväktarna eller liknande. Har noll erfarenhet av sånt men en vän till mig provade det en gång och funkade ju kanon för henne. Men jag har aldrig gjort slag i saken...förrän idag. Nu är jag anmäld till viktklubben med startdatum imorgon. Ska bli spännande och se om jag orkar följa detta nu då...

Inte många kilon jag vill förlora men jag vill ändå ha lite hjälp på vägen, är urusel på hur man äter rätt och hur mycket plus att jag tror det är nyttigt att lära sig äta mer än 2-3 mål per dag som jag gör nu. Glömmer ofta lunch sedan vräker jag i mig middag...inte bra det.

Imorgon kan jag logga in och kolla vad det är för något.


/Linda

Ovido - Quiz & Flashcards