Alla inlägg under maj 2012

Av Linda - 8 maj 2012 11:23

För ett tag sedan läste jag om att det skulle finnas en app till bloggplatsen tillgänglig, glad blev jag då jag knappt sitter vid datorn mer än med skolarbete. Sedan jag skaffa min iPhone är det den som jag går in på och kollar FB m.m

Så jag tänkte att den här appen komemr vara till stor nytta för mig. Tyvärr var det många veckor sedan de skrev att den skulle komma om 1-2 veckor.....väntar fortfarande på den :/

För min del tror jag det kommer att bli mer bloggande med hjälp av den iaf :)


Just nu sitter jag (läs: ligger) i sängen och läser lite litteratur. Skönt när man kan plugga lite som man vill hemma. Jag har fortfarande inte fått på mig kläder utan springer i morgonrocken och klockan är snart 12...hehe Men det är bara jag hemma och när man bara ska läsa är det skönt att halvligga i sängen med en kopp kaffe. Men nu efter lunchen tänkte jag se om det är någon värme ute kanske man kan fortsätta på altanen så man får lite luft idag ;)


Senare idag blir det utv.samtal med minsta grabben för att höra hur det går i förskoleklassen :)


:D



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards