Alla inlägg den 10 september 2011

Av Linda - 10 september 2011 15:25

Igår for mina grabbar iväg. De skulle till deras faster och vara där i helgen. Själv satt jag bara framför teven med älsklingen igår kväll. Riktigt skönt att inte göra nå... :)


Idag var vi en sväng till Ånge då jag var tvungen att åka på apoteket. Hade helt missat att det var slut på piller.

Sedan har jag stor städat lite. Det var inte länge sedan jag drog fram sofforna men attans vad damm det var där bakom... men nu är det rent och fint...ett tag till iaf,  :P


Ångrar lite att jag köpte mörka möbler till vardagsrummet. Man dammar av dem och senare samma dag är de lika dammiga igen.... :/


Nu ska jag snart börja förbereda maten. Idag blir det grillat med pommes, beasås och en mumsig sallad :D

Sedan har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske ut och ta en promenad.... :)


//Linda



Ovido - Quiz & Flashcards