Alla inlägg den 24 september 2011

Av Linda - 24 september 2011 13:49

Blev aldrig att jag skrev psykologi prov igår då vi åkte till stan lite tidigare för att hinna med alla ställen vi skulle till. Blev istället gjort idag och jag har precis skickat in provet. Nu är det bara att vänta tills läraren rättat, då kan jag se resultatet på "min sida"..... Hur jag känner att det gick? ja du, det kan ha gått hur som helst, jag har ingen aning faktiskt... :/ Tur man får ha boken men även med den var det svårt för svarsalternativen var i stort sett detsamma.... det gällde att läsa mellan raderna.


Funderar just nu vad jag gett mig in på...!? Förstod att det skulle vara svårt men det är mer än svårt. Men om jag klarar provet nu så är det inlämningsuppgiter som gäller fram till slutprovet som jag fattat det.... det käns lite enklare liksom...


Nu kaffe och lite wii.... :D



Ovido - Quiz & Flashcards