Alla inlägg den 7 september 2011

Av Linda - 7 september 2011 15:48

Usch vad jag saknar min älskling nu. När han har e.m ses vi inte mycket, nån timma på morgonen sedan när han kommer hem har jag somnat eller på väg att somna :(

Det är kvällarna som är tråkigast då barnen somnat och jag sitter själv och tittar på teven... :/ Men nu är det bara en kväll kvar sedan får jag mysa med hjärtat igen :D


  Älskar dig Björne



Av Linda - 7 september 2011 12:00

Idag fick jag mina papper för att kunna logga in på Psykologi kurs A.  Det dumma med kurser på komvux är att man får veta saker med så kort varsel. Kursen börjar på måndag så jag har inte tid att leta runt efter beg. bok. och boken kostar 415:- + frakt på skolans sida. Men kollade runt och hittade på bokus för 362:- inkl. frakt. men ändå, det är dyrt med litteraturböcker :/

Hoppas jag får den i tid nu då bara.


Idag ringde jag även min Eng lärare men hon hade fortfarande inte kollat upp vad jag ska göra på kursen. Hoppas jag kan åka upp imorgon så jag får gå igenom lite saker, det gäller att mana på lärarna har jag märkt, annars kan jag åka på fredag kom jag på för Björne är ju ledig då :)


Måste också skaffa en sån där miniräknare för skola. Usch...blir en dyr start käns det som... :/


//Linda



Ovido - Quiz & Flashcards