Alla inlägg den 26 september 2011

Av Linda - 26 september 2011 19:14

Fick resultatet av psykologi provet idag.........det gick inget vidare kan jag meddela :/ Men jag var endast 4 poäng från G...

Men jag förstod det.. det kändes liksom inte bra. Men jag får ju göra om det så hoppas på bättre resultat då.


Men lite sur är jag...    


Av Linda - 26 september 2011 17:49

Idag är min första hälsosamma dag :) Lite bökigt är det att hålla koll på kcal...men det gick.


Det här har jag ätit:

Frukost: Fil med cornflakes och en skiva grovbröd m. smör

Lunch: 2 dl Ost och broccoli soppa, 2 skivor grovbröd m. smör

Mellis: en banan

Middag: 1 Köttfärssåsfylld paprika och 2 tomater

Kvällsmellis: ett äpple

 

Måste säga att det känns konstigt att äta så lite varje gång, man blir liksom inte riktigt mätt, men man vänjer sig nog.


Mitt intag av kcal idag: 1471

Ovido - Quiz & Flashcards