Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linda - 15 september 2011 10:11

Igår var den än jädra fart på mig och plugget, fick en massa gjort. Och det är ju toppen. Men idag är jag inte motiverad för fem öre känns det som. Och att jag dessutom har press på mig och måste gör inte saken bättre... :/ Har några sidor att läsa ikapp i psykologiboken eftersom boken inte kom i måndags. Och imorgon ska jag till sundsvall på begravning så det blir ingen läsning då heller. Så jag måste alltså göra ett ryck ett läsa. Visst jag har ju helgen på mig med men jag vill inte läsa på helgerna helst, då vill jag vara ledig juh Mysa med barnen och älsklingen. :P


Nä ska sätta mig och vara lite ambitiös en stund sedan blir det nog en promenad tror jag så kanske det går lättare sedan :P


//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards