Alla inlägg den 6 september 2011

Av Linda - 6 september 2011 23:06

Björne jobbar e.m, barnen sover och jag sitter framför teven och har tråkigt :/ Och inte är jag så speciellt trött heller (råkade somna lite på soffan tidigare)

Tror jag ska lägga mig i sängen och spela lite sims så kanske ögonen blir lite tyngre...




Av Linda - 6 september 2011 19:52

Ikväll var det dax för Lucas att göra nummer två, men tyvärr ingen kula kom ut :/ Måste säga att det är inget trevligt jobb jag har just nu.

Nu har barnen lagt sig för att kolla på Harry Potter tills de somnar. Jag ska sätta mig med matten sedan blir det väl någon bra rulle innan sängdax, tror jag ska se "Source Code" har sett första 20 min innan jag somnade, men den verkar bra så jag tänkte se resten :D


Natti natti :D

Av Linda - 6 september 2011 14:44

Nu har jag varit ner och röjt i tvättstugan

Nu blev det lite bättre ordning på grejorna, skulle ha tagit en före bild men det glömde jag. Var väl ivrig att börja kanske :) men en stor skillnad blev det.

Nu har Björne det han gör för det är hans saker jag kastat ut därifrån :P Men ska jag stå för tvättandet ska jag åtminstone ha ordning och reda så det blir lite lättare och rolligare... :D 


Ja vad ska man hitta på resten av dagen då....Ja maten ska ju göras men sedan tror jag att jag tar ledigt från sysslor resten av dagen :P




Av Linda - 6 september 2011 11:44

Blev hemma med Lucas idag. Måste ha koll på hans kula i magen. hoppas det inte tar för lånng tid för den bara. Kanske ska köpa lite plommon så det blir fart på lill magen :P


Ja vad ska vi hitta på då. Tror jag ska röja i tvättstugan idag. Massa onödiga saker där just nu och jag behöver platsen. Sedan ska jag fortsätta vika tvätten från igår och kanske köra nån till maskin så korgen blir tom.


Tur jag inte riktigt har kommit igång med skolan än. Bara matte just nu och den hinner jag göra ikväll. Visst, jag hade velat åkt upp och fått en del förklarat men det får bli senare. Engelskan kommer jag nog igång med i slutet av denna vecka och Psykologin startar nästa vecka :)


Nu ska jag slita mig från datorn och sätta igång med lite vettigare saker... :P


//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards