Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linda - 13 september 2011 14:00

Det blev en promenad på 40 min iaf :) skönt det när man suttit på skolan i två timmar och jobbat med matten. Nu ska jag börja läsa min Eng bok, "Bend it like Beckham" som det sedan ska skrivas en analys på... så back to studies :)


//Linda

Av Linda - 13 september 2011 09:26

...har regnat hela natten och nu med, vilket skit väder det blev idag då :/ Jag som hade tänkt ut och gå. Ja nu ska jag iaf upp på skolan först och lämna lite papper till rektorn och få hjälp i matten och hämta eng uppgifterna. Får se om det är uppehåll när jag kommer hem kanske det blir en tur.

Igår fick jag meil om att de hade skickat min psykologibok så har jag tur får jag den idag eller imorgon :)


Nu en kopp java innan jag åker :)


Ovido - Quiz & Flashcards