Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Fredag

Av Linda - 2 mars 2012 11:48

Imorse körde jag Lucas till skolan, han var jätte glad för de skulle på skotertur idag. Sedan for jag hem och hämtade Jesper för att fara till Ånge och lämna bilen på gira, de bytte vindrutetorkaren som jag pajade för ett tag sedan, 1 200 spänn fick jag slänga ut för det misstaget :-/ Lär inte göra om det iaf ;-)

iaf så medans den blev fixad myste vi med fika på coop :-)

Nu har vi kommit hem och Jesper slängde sig i sängen, han hade 39,1 i feber när vi kom hem stackaren.

Och jag ska lägga mig i soffan nu med litteraturen, men nu är det bara några timmar kvar sedan är det helg :-)


Ikväll blir det mys framför teven med glass och chokladsås som vi passa på att handla i Ånge ;-)


/Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 17 juli 2012 12:13

Bloggplatsens app :) får se nu då om jag kommer skriva mer eller inte, var ett tag sedan jag bloggade nu. Idag är det fortsätta med köket som gäller. Har fått upp två luckor iaf och två till åker upp ikväll :) Väggarna kan jag inte göra så mycket ...

Av Linda - 8 maj 2012 11:23

För ett tag sedan läste jag om att det skulle finnas en app till bloggplatsen tillgänglig, glad blev jag då jag knappt sitter vid datorn mer än med skolarbete. Sedan jag skaffa min iPhone är det den som jag går in på och kollar FB m.m Så jag tänkte...

Av Linda - 13 april 2012 11:32

                   Lite bilder från dagens promenad :-)       Nyss kommit hem från en otroligt härlig promenad, man kan inte annat än må gott och njuta när det är sånna här dagar :-D Blev rundan på 7,3 idag och nu får man börja klä sig lite...

Av Linda - 12 april 2012 14:48

Måndag och tisdag blev vilodagar. Men igår kom jag ut och gick 7,3 km och idag blev det 5,3. Var meningen att det skulle bli vanliga rundan men blev ståendes hos en kompis och där fick jag kaffe så tiden gick och jag kortade av rundan för att hinna m...

Av Linda - 9 april 2012 15:23

Idag har inte hänt mycket här hemma.. haha Sov lik länge idag fast jag hade tänkt kliva upp relativt tidigt. Men jag vakna vid 6 och hade svårt att somna om och när det väl hände sov jag ju så skönt ;)   Sedan blev det fika till ett avsnitt av Su...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards