Alla inlägg den 20 september 2011

Av Linda - 20 september 2011 18:14

Satt och fundelerade lite och kom på en toppen ideé tycker jag :) Nästa år i September ska jag och Björne åka på semester till Spanien har jag bestämt :D Min farmor har nämligen, tillsammans med ett annat par, en lägenhet i Cabo Roig som jag förmodligen får låna, inte klart än. Så nu ska det börjas spara, om vi tillsammans lägger undan 800:-/månad så kan vi boka flyg i februari nästa år. Flygstol för 2 pers. tur och retur gick på ca. 4.000:- och boendet är ju gratis :)

Så om det går som jag vill firar jag min 30 års dag i Spanien tillsammans med älsklingen nästa år...hoppas :D

Har inte nämt något till Björne men jag tror inte han har något emot det ;)


Nu ska jag ta hand om grabbarna som bråkar om vem som ska spela på datorn...


//Linda


Ovido - Quiz & Flashcards