Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 8 juli 2011 10:52

Efter mycket stök och bärande av kartonger så är vi nästan klar nu :) Sedan i tisdags har vi sovit här i huset och det är bara små plock kvar i lägenheten.  Igår fick katten komma hit med och hon vart bra brydd vart hon hamnat men installerade sig snabbt. Nu vill hon bara ut men hon måste stanna inne en vecka iaf tycker jag och vänja sig.


Räcket på altanen är klart och ett partytält är uppsatt så nu sitter jag och myser under det, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga tvätten. Sedan in och fortsätta packa upp saker. Vet bara inte vart jag ska ha allt och just nu finns ingen plats för mina kläder så jag måste på IKEA och handla nån garderob. Det gäller att planera för det är inte gott om förvaring direkt.

Får väl kasta ut några av Björnes saker så jag får plats för mina hehe ;)

Nä det ska nog lösa sig ska ni se :)

Nu kaffe sedan är nog tvätten klar tror jag.


Hej hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards