Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 5 april 2011 11:29

Idag ska det göras prov :S Hoppas det går bra bara...naturkunskap är inte mitt ämne. Ska bara fixa iordning lite kaffe så det finns tillgängligt ;-)

Idag åkte mamma hem. Vi hade riktigt mysigt igår.

Mamma hade med hamburgare och pizza som vi delade sedan spelade vi spel med barnen och när de somnat blev det lite vin med kex och ost. En riktig mys måndag :D

Fick också en mp3-högtalare av mamma som jag är grymt nöjd med. Min dator har så lågt ljud och är dator i köket och jag i vardagsrummet hör jag inte musiken. Men nu är det bra ljud :-)

Nä ska starta provet nu jag

Hej hej

Av Linda - 4 april 2011 13:55

Pratade med min lärare nu för tydligen gick det att ringa till henne men det var mycket krångligt att hitta nummret. Hon hade glömt att kolla mina arbeten och skulle skicka provet idag + rättandet av uppgifterna. Så att jag kan göra det imorgon istället  så då är det ju lugnt då :-)

Senare idag kommer mamma hit och hon stannar tills imorgon :-)  och barnen ser framemot att träffa henne. De senaste månaderna har vi inte setts så mycket.


Igår var jag iväg och red för första gången på nästan 2 år. Och jag kan lova att det känns idag..aj aj aj vad min rumpa gör ont, men det var riktigt kuligt

Och till helgen blir det ridtur igen då barnen är i stan :-)


Av Linda - 4 april 2011 13:14

Jag hade till söndag att skicka in mina uppgifter på naturkunskapen. Igår kväll ringde min lärare och frågade efter två arbeten. Jag höll på att skriva klart dem i samma stund hon ringde. Dom måste lämnas in för att jag ska kunna göra provet idag, annars IG.  Jag förklarade att jag höll på med dom och snart skulle skicka dem. Det var ok och att hon skulle rätta dem måndag morgon. Jag skickade in arbetena kl 21.00 igår kväll.  Men det lustiga är att jag inte fått något prov. Har hon inte sett mina arbeten och gett IG eller? Jag ser när hon rättat mina arbeten och ena har hon rättat men inte det andra?? Det dumma är att man inte kan ringa bara skicka mail och jag skickade ett mail kl 12,00 men inte fått svar än!?

Hoppas hon bara inte satt IG då jag har skickat in allt som jag skulle. Tyvärr är det försent att göra prov idag då det tar 4 timmar att göra och jag ska hämta barnen kl 16,00.

Blev iaf arg och besviken att det inte fungerade som det skulle... :-(


Av Linda - 2 april 2011 13:36

Idag var barnen så snälla och satt som ljus och tittade på tv:n. Inte dumt alls för då fick deras morgon trötta mamma lite sovmorgon och vaknade på ett strålande humör ;-) Idag fick det bli städ dag och då flydde B boet som en blixt hehe...

Men det är så skönt när det är gjort och man kan luta sig tillbaka till kvällen och bara mysa och må gott :-)

Ovido - Quiz & Flashcards