Alla inlägg den 19 april 2011

Av Linda - 19 april 2011 16:51

Idag var det dax att tvätta.  Hade bokat in mig i lilla tvättstugan. När jag kom ner för att hänga tvätten och starta en till maskin var tvätten genom blöt och maskinerna hade slocknat, båda två. Jag blev arg som ett bi   för detta är inte första gången. Pratade med vaktmästaren och han sa att om ingen tvättade i stora kunde jag gå dit. Tur, ingen tvättade och jag tog min tunga genomblöta tvätt och knalla över. Då dyker en man upp som skulle tvätta :-/ Ingen hade skrivit upp sig. Men den som tvättat innan hade tagit bort sin plutt men kommit överens att dela tvätt tiden med den här mannen, därför trodde jag den var ledig. Men jag hade tur. Vi kunde dela på stugan för han hade bara 2 maskiner och jag 1, resten skulle bara torka.   Känns som det alltid är strul så fort man ska tvätta här. Nu är båda maskinerna + torktumlaren trasiga i lilla tvätt stugan... :-S 


Nu ska jag fixa lite mat sedan fortsätta tvätta. 

Hej hej

  

Av Linda - 19 april 2011 13:56

Idag blev det ytterligare en promenad/jogging tur. Iof ingen lång sträcka för det pallar inte jag nu ;-) men en liten tur blev det.

Nu en kopp java och sedan back to studies... :-)

Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards