Alla inlägg den 14 april 2011

Av Linda - 14 april 2011 12:58

Vad jag älskar våren. Man blir så glad och lycklig :-) Idag är det jätte skönt väder ute och varmt. Synd man får sitta inne en sån här dag. Men jag och Lucas har iaf varit till Fränsta. Hade tid hos barnpsykologen idag och diskuterade Lucas koncentrations svårigheter, och om han behöver extra hjälp inför skolan. Han var jätte duktig och klarade sånt som var för större barn med. :-) Det som distraherar honom är större grupper,  då flyger hans tankar runt runt men som idag när han var själv var han sååå duktig :-)


Idag är jag lite slö, sov inte många timmar inatt :-( När jag skulle lägga mig kliade det så förbannat i halsen. Så fort jag svalde eller andades in tungt så killade det till så jag har legat vaken några timmar inatt. Sedan när jag vaknade är jag ströv i halsen och så men inget annat. Undrar om det är förkylning på g eller?  Är fortfarande sträv i halsen fast jag öst i mig varmt tee och knaprat halstabletter. Annars är jag fullt frisk :-) Hoppas inte det är någon förkylning för på Söndag ska vi ner och fira mamsen som fyller 50 år, eller hon fyller på fredag men då är hon upptagen med sin födelsedags present som hon ska få så vi firar henne på söndag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards