Alla inlägg den 11 april 2011

:)

Av Linda - 11 april 2011 12:43

Idag ringde min naturkunskaps lärare och berättade om provet. Tydligen klarade jag mig av någon konstig anledning, sedan ställde hon några frågor och det visade sig att jag klara dem också :D så nu kan jag lugnt lägga det bakom mig och koncetrera mig på Sv och Sh. Är så glad att det är över.


Igår började städningen hemma hos Björne. Längtar nu tills jag flyttar in.  Fortsätter till helgen och plockar. Ska också  boka tvätt tid till all tvätt. Kanske måste boka 2 dagar hehe ;-) Nä men mycket är det som ska göras. Passa på att rensa ur hos honom och sedan mig. Fan vad man samlar på sig en massa strunt. Varför gör man det? Varför inte bara slänga när man vet att man inte använder det längre? Nä det ska samlas och ta upp en massa onödig plats för kanske man ska använda det någon gång tänker man. Men när det legat i över 2 år utan att användas då är det bara att slänga eller ge bort.

Nu kaffe och plugg

Hej hej


Ovido - Quiz & Flashcards