Alla inlägg den 5 april 2011

Av Linda - 5 april 2011 16:23

Idag var det prov och jag lovar..det gick inge bra. Men jag har inte fått resultatet än. Men jag känner på mig. :-(

Tyckte det var mysko frågor måste jag säga. Och en del var inget vi haft tidigare heller utan man fick läsa sig till. Borde ju iaf vara sånt man läst innan kan man tycka. Jaja, ska bli spännande när hon ringer och meddelar resultatet...men jag vet inte riktigt om jag vill veta...


Måste bara berätta vad som hände inatt. Jag vaknade vid 4 tiden av att jag hörde någon kräkas, tänkte det var någon av barnen som fått magsjuka. Jag kutade upp och tände alla lampor och rusade in i till barnen, men dom låg och sov så sött så. Då hörde jag innefrån grannen  att någon stog och kräktes. Inte roligt när lägenheter är så lyhörda så man vaknar av något sånt. Men mamam sov hon, bara jag som vaknade. Tur inte barnen vaknade när jag stormade in så..


Nu ska jag fixa lite mat till mig och barnen sedan ikväll ska jag ta ett varmt bubblebad och glömma provet ett tag.

Och ikväll/natt kommer B hem.. :-)

Av Linda - 5 april 2011 11:29

Idag ska det göras prov :S Hoppas det går bra bara...naturkunskap är inte mitt ämne. Ska bara fixa iordning lite kaffe så det finns tillgängligt ;-)

Idag åkte mamma hem. Vi hade riktigt mysigt igår.

Mamma hade med hamburgare och pizza som vi delade sedan spelade vi spel med barnen och när de somnat blev det lite vin med kex och ost. En riktig mys måndag :D

Fick också en mp3-högtalare av mamma som jag är grymt nöjd med. Min dator har så lågt ljud och är dator i köket och jag i vardagsrummet hör jag inte musiken. Men nu är det bra ljud :-)

Nä ska starta provet nu jag

Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards