Alla inlägg den 18 april 2011

Av Linda - 18 april 2011 20:50

Har tilbringat kvällen med shopping på tradera :-)

Hittade 3 par nya jeans till Jesper, 1 huvtröja, 1 t-shirt och ett par skor till lucas. Hela kalaset med frakt gick på 234:-... så jag är nöjd med dagens shopping :-D

Ska även ropa in några badshorts imorgon ;-)


Nu ska jag sätta mig och titta på en unge i minuten sedan fortsätta med min uppsats en stund innan natti natt..

Hej hej


Av Linda - 18 april 2011 13:39

Den här helgen har bara rusat förbi. Fredag var lugn med film kväll. Lördag var vi hos Björne, jag kratta lite barna snickrade och Björne bytte lås på garagedörren. Igår, Söndag, blev det en tur till Laggarbeg och fira mamsen som fyllt 50 år. Mycket trevligt med god mat och trevligt sällskap.

Idag fick jag för mig att promenera/jogga. Usch vilken dålig kondis man har alltså. Ska försöka fortsätta med detta men vi får se hur det går.Men någonting måste jag göra nu, vill gärna förlora lite kilos, och jag gör inget annat än sitter på min rumpa hela dagarna. ;-)

Nu ska jag sätta mig med min uppsats och lite kaffe  


Hej Hej :-)

Ovido - Quiz & Flashcards