Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linda - 24 maj 2011 20:51

En fruktansvärt tjurig liten pojken hade jag att göra med ikväll.. :-/ Han ville inte alls sova helt enkelt. Var uppe och sprang, flyttade sin kudde och täcke och la sig på golvet och sprang runt och härjade då Jesper skulle sova... jag var nog in säkert 10 gånger och sa till, och min stubin blev bara mindre och mindre...    

Det slutade med att hans nya cykelhjälm är undanlagd och cykeln ställde jag undan. Det är så svårt hur man ska agera i en sådan situation!! Det man säger verkar inte tas upp.  Man "hotar" med att lägga undan saker och utegångsförbud men det är som att kasta vatten på en gås...  

GAAHHHH!!!!!!

Av Linda - 24 maj 2011 13:58

Idag var jag och grabbarna på erikshjälpen och kollade efter cykelhjälm till de båda. Fanns ju flera stycken. Hittade en till Jesper som såg ut precis som hans gamla fast finare för 38:- och en till Lucs som var nästan som ny.. lite klister kvar bara efter något klistermäke som suttit där, även den för 38:-  

Nu ska bara framdäcken på bådas cyklar kollas upp, sedan är de fit for fight  


Inatt drömde jag om snabbkaffe och att jag var tok sugen på det, jag som aldrig dricker de..   Iaf så satt suget i även på morgon så när vi var till fränsta så kila jag in på ICA och köpte snabbkaffe, och jäklar vad gott det va... men konstigt att jag fick sug efter det..!?

Nu ska jag gå ut och se om Lucas lyckas cykla på den lite större cykeln..får nog hjälpa lite :-)

Hej Hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards