Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Linda - 15 maj 2011 12:26

Om jag bara kunde lära mig att planera bättre. Är otroligt dålig att planera mina pluggveckor. Men det ska bli ändring på det. Har iaf planera de sista 3 nu och följer jag bara schemat är jag klar i tid :-)

Nu sitter jag med värk i magen, mensverk, och ska försöka skriva några analyser samtidigt som barnen är i luven på varandra...  


Jag har sagt det förut och jag säger det igen, L Ä N G T A R tills sommarlovet...

Känner att jag inte hinner med mig alls. Man ska städa, tvätta, planera och laga mat, diska, vara där för barnen till 100%, plugga ..... En ledig tid är välbehövlig nu för mitt tålamod tryter...  


Av Linda - 15 maj 2011 10:46

Inatt har jesper haft kompis som sovit över. Vi såg Trassel igårkväll sedan var det dax för Lucas att sova, han var lite plutt för han ville vara uppe lika länge som Jesper, men han var trött för han somnade på stört. Björne hade hyrt film som vi sedan såg medans barnen satt och fnittrade i köket, men klockan 00.00 fick de natta för då var en annan jätte trött. Men roligt hade de iaf :-)


Imorse när jag vaknade hade jag kunnat gjort mycket för att få sova nån timme till..men barnen var vakna så jag pallrade mig upp och fixade iordning lite fika. Nu spelar dom wii och jag ska slänga mig ner i soffan och titta på och samla lite krafter för att ta mig an disken ;-)




Ovido - Quiz & Flashcards