Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linda - 13 maj 2011 18:17

Äntligen helg :-)

Nu sitter jag och barnen och tittar på bompa, barnen mumsar i sig godis och cola och jag smuttar på ett glas rött :-)

Björne är trött han och har somnat på soffan..men jag förstår han, skulle också vara trött om jag klev upp 5 på morgonen.

Nu mys med barnen sedan ska jag väcka Björne så vi kan kolla på nån bra film kanske


Hoppas ni får en trevlig fredag kväll ni med

Av Linda - 13 maj 2011 12:05

Idag har jag varit på förskolan och haft iskolning någon timme med Lucas. Han  tycker det är jätte skoj och längtar till hösten då han ska börja. Sedan var jag till Fränsta och hämta lite saker, passade på att handla lite samtidigt så jag slapp åka en sväng till sedan. Har också fått 2 st banankartonger idag, inte mycket men en början. Lika bra att hamstra på sig nu för dom är eftertraktade.

Har också slagit in ett paket som lilla Ozzy ska få i doppresent. Hoppas den uppskattas av både han och hans föräldrar.. :-)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta med min fördjupning.

Ovido - Quiz & Flashcards