Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linda - 9 maj 2011 22:00

Är så fruktansvärt trött ikväll. Det är Måndag och då är jag alltid trött sedan har jag suttit med böckerna hela dagen och det bidrar också en del. Håller på att skriva en fördjupning och jag har faktiskt kluddat ner nästan 2 sidor idag, bara en 8-10 sidor kvar :-/ Men nu lägger jag undan böckerna för det blir iaf inget gjort nu.


Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och mysa med min underbaraste   en liten stund innan john blund svävar in och sprider sitt stoft. Skulle tro att jag sover som en prinsessa.


Natti natt



Av Linda - 9 maj 2011 11:05

Känns som om jag skulle vilja stanna tiden så jag hinner med mig. Men idag har jag iaf blivit av med min vita volvo 744:a som blir hämtad imorgon :-) Den står och skräpar här ute och det är inte så uppskattat av ÅFA, vilket jag förstår. Nu ska jag bara lämna in min 940 på onsdag och sedan kan jag åka upp och besikta den. Det ska bytas bromsbackar på den. Björne lyckades på vänster sida men höger var det rund draget så vi gick bet. Skönt att den snart är klar. Har varit utan bil nu i 1 ½ månad :-(

Sedan har jag en hög med saker att göra i skolarbete som jag måste bli klar med. Jag kommer hinna men det kommer att innebära sena kvällar och helger. Fick veta i fredags att det var mer saker som jag skulle göra som inte de sagt förut.  Så det är bara att kavla upp ärmarna och ge järnet. Fy vad jag ska fira när det är "sommarlov" ;-) Blir hemma i sommar då jag inte fått något jobb :-( Men jag ska klara mig om jag hushåller med slantarna ;P

Det positiva är ju att både jag och barnen får lov så jag hoppas på en varm sommar med mycket bad och sol :))


Ska även köpa mig en pool som man kan plaska i hemma...längtar.

Nä nu måste jag fortsätta.

Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards