Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Linda - 23 maj 2011 20:04

Idag har min mamma varit och köpt en sån här till mig 

   

Jag skulle köpa en när jag fick tillbaka på skatten i slutet på juni. Men då såg mamma att de hade ett erbjudande nu på en pool för 999:- (annars kostar den 1.399:-) den är 3.6 m bred och rymmer 6500 liter. Så då handla hon nu så får jag betala henne sedan. Det var ju toppen då spara jag in 400:- Nu vill jag bara ner till stan och hämta hem den och montera ihop den så fort som möjligt... Blir nog en tur ner på lördag :-)



Av Linda - 23 maj 2011 15:37

Nu har jag fått äran att buzza igen :-)

Denna gång handlar det om Purina PRO PLAN, ett kattfoder utvecklat för att ge din katt bästa möjliga näring genom alla livsfaser. Om någon känner att detta låter intressant och vill prova på, hör av er så fixar jag ett litet smakprov till din katt :-)

 
Av Linda - 23 maj 2011 10:03

Linda "Wallander" här ;-)

I höstas fick jag samtal av polisen mitt i natten kl 2.30 och de undrade om jag kunde gå ner och öppna för någon kollega till dom som skulle in till min granne (dom hade mitt nummer kvar sedan jag ringt då de var bråk)


Förra veckan var polisen och knacka på då det stod en stulen bil på min parkering och han undrade om jag sett något eller kunde hålla ögonen öppna om jag såg något.


Idag ringde en polis från mora till mig och frågade efter min granne som nu har blivit vräkt, så jag vet ju inte vart hon är. Men han ställde iaf några frågor m.m eftersom hon fortfarande stod på adressen här.


Fast jag kunde tyvärr inte svara på så många frågor men ändå ;-P

Av Linda - 23 maj 2011 09:28

Imorse gick jag med Lucas till dagis, sedan startade jag dagen med 20 min på orbitrecken. Den här gången har jag höjt motståndet lite, det blev inte så mycket jobbigare för benen men jädrar vad jag svettades.   Men det är skönt med :-)


Ska lägga in en låt till i slutet på veckan så det blir lite längre pass!!


I helgen syndade jag och köpte 2st kexchoklad... Men attans vad gott det var, hade inte ätit choklad på 1 månad. Tänkte att någon gång ibland kan jag unna mig   


Nu lite kaffe sedan plugg!!   

Ovido - Quiz & Flashcards