Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Linda - 22 maj 2011 19:36

I fredags satt jag och hjärtat framför tv:n och myste med lite vin och öl och bara mådde gott. Sedan fick vi besök av Mattias och vi satt och surrade. Vid 00.30 tiden fick vi för oss att gå bort till några mittemot. Jag kände dom inte men det var nån gammal kompis till Björne m.f Där satt vi väldigt väldigt länge och pratade....

...tittade på klockan, efter en liten stund tyckte jag, men den var 5.15 på morgonen...Då bestämde vi oss för att gå hem. Idag söndag känner jag fortfarande av kvällen och har varit lite seg hela dagen.. Har en fruktansvärd ångest för denna helg som bara varit bortkastad känns det som. Fanns så mycket annat jag hade kunnat gjort. Vi hade tänkt klippa gräsmattan igår men det blev inte gjort, inte ens idag.. :-/

Det blev en spontan fest och vi hade ju riktigt riktigt roligt.

Får trösta mig med att det var många många år sedan jag varit så här..

...och det kommer att ta många många år innan det händer igen, om det gör det...


Idag har vi varit på Ozzys dop. Det var jätte trevligt och han var en glad prick mest hela tiden, tror inte han sa något i kyrkan, bara studerade allt som hände:-)

Nu ska jag lägga barnen sedan blir det filmmys med älsklingen


Hej hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards