Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Linda - 30 juni 2011 20:48

Nu har det varit väldigt varmt i några dagar, klagar inte, men det har varit hemskt att jobba. Nu när man har helg och man kan spendera timmar i poolen ja då ska det regna.. :/ Man kan ju hoppas att dom har fel, men tyvärr så brukar det stämma för det mesta när dom lovar regn.


Den här veckan har jag och Björne knappt sett varandra. Han sover när jag kliver upp och jag sover när han kommer hem. Men nu är det helg äntligen :D


Barnen ska åka till deras faster i helgen och bada badtunna. Hoppas de får hyffsat väder för de har sett framemot detta i en vecka. Själv ska jag packa kartonger och köra saker så vi kan flytta snart och Björne ska snickra räcke till altanen om vädret tillåter :)


Nu ska jag ta en kopp kaffe och titta på Hawaii five-0.


//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards