Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Linda - 5 juni 2011 19:50

Idag var vi bort så barna fick bada i poolen. Jag sa till dem innan att det är skit kallt och att de nog ska vänta men tror ni att de lyssnade. .nej! Så jag tänkte att då får de känna själva då, men de är så jäkla tjuriga med så inte erkände de att det var kallt inte...fast Lucas hackade tänder mest hela tiden så simmade han på för fullt. Jag kände på vattnet och jag hade aldrig doppat mig. Mätaren stod på strax under 17 grader...Brrrr

    

Men nu ikväll, efter att jag och Lucas varit till fränsta, svängde vi in och klikade och det var 19 grader, så nu kan man ju doppa sig iaf men då ska solens strålar vara väldigt varma när man kliver upp :P Men det har gått fort tycker jag. Har hört folk säga att det tar så lång tid att värma upp. Vi fyllde poolen i fredags och på två dagar har det gått från 10 till 19 grader.


Nu får det bli en kopp kvälls kaffe..

Hej Hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards