Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Linda - 29 juni 2011 22:53

Idag tog vi en liten välbehövlig paus från flyttkartonger och njöt av sol och bad i sommarvärmen. Har ju varit konon väder idag med 30 grader varmt i skuggan :D

Men det var inte roligt att jobba idag måste jag säga. Varmt och eländigt. Om det kunde vara fulväder på förmiddan och fint lagomt tills man slutar för dagen då skulle det vara perfekt :P


Barnen har badat hela eftermiddan, även jag tog ett dopp, det var ju härliga 25 grader i poolen :)

Har också roat mig med att försköna blomlådorna med lit fina blomster :D

Runt 17 for vi till lägenheten för att få i oss lite mat sedan slumrade jag till på soffan, har blivit fruktansvärt kvällstrött, och resultatet av det blev att jag inte är ett dugg trött nu.. Plus att det är äckligt varm i sovrummet :-/

Men jag ska försöka somna för imorgon är det upp tidigt för att göra sista arbetspasset för den här veckan sedan är jag ledig fredag-söndag :D


Natti natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards