Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Linda - 13 juni 2011 14:10

Fredagen och lördagen bjöd på strålande sol och värme så det blev inte mycket nyttigt gjort. Låg mest och solade och barnen badade. Men gräsmattan blev iaf klippt. Söndag blev det regn och åska, då passade vi på att fixa ordning i huset. Köker blev städat och vardagsrummet är så gott som tomt. Höll på från 14-22.00 Var bra slut när vi kom hem till lägenhetem igen. Men nu så är det bara att införskaffa penslar och färg m.m så vi kan måla. Förhoppningsvis i helgen om vi hinner.


Idag har jag plockat och donat här i lägenheten. Har fyllt några kartonger och packat ner kläder i säckar. Imorgon kommer min mormor och ska stanna några dagar för att hjälpa mig.  :-)


Och tisdag, onsdag och torsdag ska jag även få jobba lite :D Synda bara att det blev när mormor ska komma, men jag slutar 14 så vi har ju hela eftermiddagen på oss att dona. Enda nackdelen är att jag måste kliva upp 5,30... :S Jag som inte är någon morgon människa. Men det ska nog gå det med ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards