Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Linda - 21 mars 2011 21:25

Har precis varit in och kikat på min deklaration..får tillbaka en slant i år igen  

Kanske jag kan köpa min kamera nu då... hoppas :-)

Måste först kolla hur det blir till sommaren om jag ska jobba, eftersom studiebidraget kommer i förskott och lön i efterskott så blir det en månad med mkt lite slantar.

Nu ska jag slå en pling till B sedan blir det ett varmt bad innan bed time :-)

Natti natt

Av Linda - 21 mars 2011 19:03

Var till ånge idag och besiktade bilen. Det lustiga var att jag för någon månad sedan skulle ställ framvagn men dom på verkstaden kunde inte för de påstod att båda spindelledena var trasiga plus något mer.  Det var ändå dax för mig att besikta nu så jag tänkte jag åker upp till bilprovningen och kollar vad som ska göras så fixar jag det sedan, bättre med en ombesiktning på 200:- isf att man köper något man inte behöver. Men det var inget fel alls på spindelled och som dom sa så skulle det gå att ställa framvag som bilen var nu. Vilket är bra för det blev ju inte så dyrt.. :-) Och tur jag besiktade annars hade jag köpt på mig en massa saker som inte behövdes bytas.

Det som var fel på bilen var tutan som är låg, hade ingen handbroms, en lampa paj och batteriet satt löst. Men det är ju lätt fixat :-)

Ska också beställa en tid för att ställa framvagn också men denna gång kör jag till en annan verkstad.

Sedan är bilen redo att säljas och jag kan skaffa en ny(are) :-))


Nu ska det bli lite kaffe   

och kanske en film för det ser inte ut att vara något bra på tv...

Sedan blir det natti natt

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards