Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Rubrik saknas

Av Linda - 21 mars 2011 19:03

Var till ånge idag och besiktade bilen. Det lustiga var att jag för någon månad sedan skulle ställ framvagn men dom på verkstaden kunde inte för de påstod att båda spindelledena var trasiga plus något mer.  Det var ändå dax för mig att besikta nu så jag tänkte jag åker upp till bilprovningen och kollar vad som ska göras så fixar jag det sedan, bättre med en ombesiktning på 200:- isf att man köper något man inte behöver. Men det var inget fel alls på spindelled och som dom sa så skulle det gå att ställa framvag som bilen var nu. Vilket är bra för det blev ju inte så dyrt.. :-) Och tur jag besiktade annars hade jag köpt på mig en massa saker som inte behövdes bytas.

Det som var fel på bilen var tutan som är låg, hade ingen handbroms, en lampa paj och batteriet satt löst. Men det är ju lätt fixat :-)

Ska också beställa en tid för att ställa framvagn också men denna gång kör jag till en annan verkstad.

Sedan är bilen redo att säljas och jag kan skaffa en ny(are) :-))


Nu ska det bli lite kaffe   

och kanske en film för det ser inte ut att vara något bra på tv...

Sedan blir det natti natt

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 17 juli 2012 12:13

Bloggplatsens app :) får se nu då om jag kommer skriva mer eller inte, var ett tag sedan jag bloggade nu. Idag är det fortsätta med köket som gäller. Har fått upp två luckor iaf och två till åker upp ikväll :) Väggarna kan jag inte göra så mycket ...

Av Linda - 8 maj 2012 11:23

För ett tag sedan läste jag om att det skulle finnas en app till bloggplatsen tillgänglig, glad blev jag då jag knappt sitter vid datorn mer än med skolarbete. Sedan jag skaffa min iPhone är det den som jag går in på och kollar FB m.m Så jag tänkte...

Av Linda - 13 april 2012 11:32

                   Lite bilder från dagens promenad :-)       Nyss kommit hem från en otroligt härlig promenad, man kan inte annat än må gott och njuta när det är sånna här dagar :-D Blev rundan på 7,3 idag och nu får man börja klä sig lite...

Av Linda - 12 april 2012 14:48

Måndag och tisdag blev vilodagar. Men igår kom jag ut och gick 7,3 km och idag blev det 5,3. Var meningen att det skulle bli vanliga rundan men blev ståendes hos en kompis och där fick jag kaffe så tiden gick och jag kortade av rundan för att hinna m...

Av Linda - 9 april 2012 15:23

Idag har inte hänt mycket här hemma.. haha Sov lik länge idag fast jag hade tänkt kliva upp relativt tidigt. Men jag vakna vid 6 och hade svårt att somna om och när det väl hände sov jag ju så skönt ;)   Sedan blev det fika till ett avsnitt av Su...

Skapa flashcards