Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Linda - 7 mars 2011 19:35

Pratade med bygg firman idag och det kändes positivt iaf. Dom ska komma något i veckan och kolla vad som är fel och så. Jag håller tummar och tår så kanske det här går vägen :-)


Idag har Jesper varit hos kompis hela dagen, var meningen jag skulle hämta han kl 16..sedan framflyttat till 18 och sista budet blev övernattning och hemfärd imorgon vid 18....så imorgon kväll får jag se honom en liten stund sedan på onsdag drar de till pappa deras. Får passa på att mysa riktigt mycket imorgon så jag inte saknar honom för mycket.

Så det har bara varit jag och Lucas hemma idag. Jesper hos kompis och B jobbar e.m Lucas fick beställa mat och då blev det tjock pankaka.. :-)

Sedan spelade vi wii och nu har killen somnat i min säng så jag får bära över honom sedan.

Nu ska jag göra klart en sak på Svenskan sedan bänka mig framför tv:n och kolla på det okända...


/Hej hej   

Av Linda - 7 mars 2011 14:36

Nu är det sportlov för barnen men då jag inte har lov så är det fritids och dagis iaf. Men idag hade Jesper sådan tur att han fick vara hos en kompis och på onsdag kör jag ner dom till Andreas och dom ska vara där till på söndag. Skönt för dom så de får lite lov och lite tid med deras pappa. Konstigt för mig bara för dom ska vara borta 5 dagar...kommer sakna dem massor. Brukar ju bara vara ifån dem Fre-sön. Men skönt också på samma gång med "egen" tid. Ska försöka komma iväg och åka lite slalom nu när jag har chansen och lite annat stök och bök..

..Nu back to studies och en kopp java   

 Hej hej   

Av Linda - 7 mars 2011 14:22

Ja här hemma händer inte mycket en vanlig vardag. jag sitter vi köksbordet eller ibland i  soffan och då brukar det se ut så här..

  Massor med papper utspridda, ett under att jag har koll på dem. Kaffekoppen och vatten flaskan är med de också :P

Och här sitter jag tills jag hämtar barnen kl 16,00.


Efter det  blir det middag, disk och läxläsning och sedan är det nästan i säng med barnen och jag sitter i soffan och halvt slumrar till hehe....

Av Linda - 7 mars 2011 14:18

Ja det är mycket som kan bli tokigt..Men jag kommer inte på något så där just nu som jag kan klassa till tokigt.....tyvärr.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards