Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Linda - 9 mars 2011 22:51

Vad är kärlek? Kärlek kan finnas på många sätt, inte bara mellan två partners, utan mellan vänner, mellan föräldrar och barn, mellan syskon m.m Oavsett så är kärlek någor vackert, underbart och dyrbart och alla förtjänar vi att älska och att bli älskad...


 

Kärlek..

Av Linda - 9 mars 2011 22:03

Min katt är rolig hon. Varje gång som jag lägger mig i ett bad så kommer hon och ska gå på badkarskanten. Nyfiken är hon och tittar intressant på vattnet och skummet. Idag när jag la mig ner i badet kom hon som vanligt och hoppade upp på kanten. Där satt hon med halva svansen i vattnet och myste..jag lekte lite med fingrarna under skummytan, Stina började leka med. Hon stoppade ner tassarna och fiskade efter mina fingrar hehe.. Sedan efter lång stund upptäckte hon att svansen var blö,t då hoppade hon ner och började tvätta den ordentligt som om den inte var tvättad nog hehe

Ja snart hoppar hon väl i och badar hon med ;-) Bäst man passar sig trillar hon i lär man ju vara bra riven på benen :/

Nästa gång måste jag ha kameran nära så jag kan knäppa kort :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards