Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Linda - 29 februari 2012 21:10

Idag fick jag hämta Jesper efter skolan, inget fritids alltså för hans del. han klagade på att han hade ont i bröstet men hade inte ramlat eller så. När vi kom hem visade tempen 38,5 så det var en förkylning i kroppen på honom. Tycker så synd om honom då han har en sån där ond hosta och inte vill han ta hostmedicin heller, tycker den är äcklig, även fast jag förklarat att han kan bättre i bröstet fortare. Hoppas iaf att det onda i bröstet går över fort, han fick alvedon nu så han förhoppningsvis ska sova gott inatt. Lucas klagade på ont i magen nu ikväll och jag hoppas det gått över tills imorgon så inte han ska åka på nån magsjuka eller så.


Nu har jag och Lucas precis kommi hem från Hällsjö och Linda där vi i gruppen samlats ikväll för att skriva uppgift 8:2. Vi blev klara precis i tid och det käns skönt för nu kan vi lämna in den och koncentrera oss på nästa.


När jag kom hem blev jag vrål trött, vet inte om jag orkar se BB ikväll, tror det blir sängen för mig alldeles strax. Ska bara få lite kvällsfika i magen, blev tidig middag, 15,15 då vi skulle till Hällsjö 16,00.


Natti natt :-)



Av Linda - 29 februari 2012 09:58

Imorse skickade jag grabbarna till bussen sedan blev det frukost och planera dagen medans jag gick/sprang på bandet i 25 min. Har också bokat in mig på en förskola :-)

ska besöka en förskola för att observera och intervjua barnen, ska bli jätte skoj :-)

Det dumma är att dagen på förskolan ska skrivas i 3-5 A4 sidor och vara klar vecka 11, så jag ville ju helst besöka dem nästa vecka men då är det ju lov och inte så många barn...typiskt så det blir måndag vecka 11 istället. Hoppas jag blir klar i tid bara, får läsa all litteratur och skriva massa stödord så det är klart innan så är det bara att fylla i sedan.  


Nu ska jag skriva klart mitt arbete och skicka det sedan ska vi i gruppen ses i e.m vid 17 och göra nästa uppgift.


/Linda


Ovido - Quiz & Flashcards