Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linda - 3 februari 2012 10:46

Har 3 uppgifter som ska vara klara till veckan och och jag är inte klar med en enda... :-/

Visst jag har ju läst och skrivit stödord så det är ju drygt hälften gjort på den alla, ska bara få ner det i ord på papper men det är så svårt att börja..

Ska bli skönt när det här är klart och vi får börja med nästa uppgifter, tog några dagar att komma igång men nu börjar jag fatta så nästa blir nog bättre planerat  :-D

Det jag tycker är jobbigt är alla olika sätt att skriva referenser på...

Nu ska jag fortsätta skriva ner min intervju jag hade med syster och analysera hennes svar med det jag läst och så vidare....

Men det blir nog lite läsning i helgen med skulle jag tro..

På lördag ska vi i gruppen träffas och bolla lite tankar så kanske jag får några sista minuten tips ;-)


/Linda

Ovido - Quiz & Flashcards