Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Linda - 28 februari 2012 21:39

Imorgon efter att jag lämnat in min uppgift, 8:1 är det dax att börja på 8:2 som är en gruppuppgift. Men att samla alla tjejer på 6 stycken var svårt. Alla kan utom en m.m I värsta fall får vi ha telefonkontakt eller via nätet med en tjej då, får se hur detta löser sig. Vore ju bra att få det gjort så snart som möjligt då den uppgiften ska vara inlämnad nästa söndag. Iof är det bara en till två A4 sidor och vi ska utgå från det vi gjort i tidigare uppgift men bättre att vara ute i tid tycker jag så man får börja på nästa....för det tar aldrig slut :-P


Nu sitter jag och väntar på BB som börjar 22:00. Ett jädra skit program igentligen men jag bara måste se hur flummiga de är... hehe

Såg föresten att Farmen ska börja igen, det måste jag ju också se då...hehe Roligt att se hur folk kan bete sig, tycker jag iaf,


Efter BB blir det natten så jag orkar med morgondagen, brukar lägga mig 22:00 för att orka med all läsning på dagarna men nu måste jag ju som sagt bara se BB (slumrade till en halvtimme på soffan med så jag är inte direkt trötter)  :-P


/Linda

Av Linda - 28 februari 2012 13:56

Idag är det min namnsdag och som alla andra gånger så kommer jag inte ihåg utan blir påmind av andra.. .:-)

 

Pappa skulle till backes idag och lämna in teve boxen så då titta han in en sväng och så fick jag dessa fina blommor plus en trisslott som tyvärr var en nit, inte ens 25 spänn :/, hade ju hoppas på storvinsten men den får jag ta en annan gång då ;-) 


Ovido - Quiz & Flashcards