Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Linda - 13 februari 2012 10:02

Att det ska vara så svårt att börja på en ny uppgift hela tiden... så är det iaf för mig.

När jag ska börja läsa inför en ny uppgif kan de ta nån timme innan jag öppnar boken och sedan lika länge innan jag får ner något på pappret.... Men när jag väl börjar så går det kanon.

Fast nu är det ju Måndag och det är lite segt att komma igån efter helgen.

Bara att bita ihop och sätta igång.


Nu håller jag på att skriva om olika författares beskrivelser av lek och vad de anser att leken har för betydelse i barns utveckling och lärande... Började läsa i helgen och litteraturen äriaf rätt så lättläst...

Ja det är bara att sätta fart för den ska skickas på torsdag :-)


Förra veckan var jag i Härnösand och hade mina första seminarium, det var två muntliga och ett både muntligt och skriftligt. Jag tror det gick bra faktiskt och jag var inte alls så nervös för att redovisa och jag pratade på i diskussionerna... blev impad av mig själv faktiskt. Jag som inte redovisat sedan jag gick i mellanstadiet...sa ifårn mig det då för att jag inte palla det. Men känner nu att vi är en så bra grupp plus att vi bara är 6 stycken så det är inte alls nervöst :-D


/Linda


Ovido - Quiz & Flashcards