Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Linda - 25 januari 2012 14:57

Första veckan på skolan var jätte intressant och rolig men rätt jobbigt att köra fram och tillbaka varje dag. Åkte 6 på morgonen efter att jag lämnat barnen sedan kom jag hem runt 18 på kvällen, hade två korta dagar då jag va hemma 16,30. På torsdagen den veckan försov jag mig och missade första föreläsningen :-(

Helgen som var var jag jätte trött och somnade tidigt på kvällarna, men fördelen var ju att när jag nu i veckan fick sova ända till 7 så var jag ju utvilad och pigg när jag vakna på morgon. Det var ju rena rama sovmorgonen :-D

Nu har jag 3 uppg. som ska göras till vecka 6 då jag har innevecka igen. 1 är snart klar och ska försöka hinna klart den andra med denna vecka.

Nästa gånga jag ska upp behöver jag iaf inte köra långa sträckor varje dag, ska sammåka med en tjej från matfors :-)


Nu ska jag fortsätta skriva om barns tidiga lärande så jag hinner klart innan barnen ska hämtas.

Sedan ikväll ska det bli lite förändring med ny färg i håret hade jag tänkt, först avfärgning sedan nån mellan brun nyans...ska bli kul och se om det blir bra. Vill bli av med det röda i håret...


/Linda


Ovido - Quiz & Flashcards