Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Linda - 10 januari 2012 23:19

Idag var jag iväg till tandläkaren och det gick ganska bra faktiskt med tanke på att jag inte varit där på 8½ år. Hade nästan inge tandsten vilket jag brukar ha sedan var det ett litet hål som skulle fixas annars var det ok. :-) Visst jag måste tillbaka och öppna munnen igen men det ordnar sig.


Sedan när jag ändå var i fränsta passa jag på att byta motorvärmarkabeln som jag råkat köpa fel. Provade den på en gång när jag kom hem, det sluta med en poff, lite röklöukt och en säkring som gick sönder inne....... :/

Så på fredag har jag tid hos Gira för att kolla vad som är fel...... Kul?....nääää :-(


När jag kom hem var det barna som valt middag, det blev korv med spagetti i, efter det en god kladdkaka.. Man ska unna sig lite ibland :-D

När det sedan var dax för grabbarna att natta så var det som vanligt, Lucas bråkar och kliver upp lite då och då.... Nån period som han är inne i nu och jag hoppas den slutar snart, han brukar kunna lägga sig utan att kliva upp 10 ggr.


Nu ska jag lägga mig och kolla igenom lite böckerna tills björne kommer hem :-)

Linda




Ovido - Quiz & Flashcards