Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Linda - 13 januari 2012 22:00

Idag lämnade jag in bilen på Gira i Ånge, det visade sig att motorvärmaren hade brunnit så jag måste skaffa ny. Ingen aning vad Kalaset kommer kosta men bara att betala och se glad ut antar jag. Sedan igår började värmen få spunk, visade +70 grader ute och därav ger den Inge varmluft inne i bilen...... ?! Funkar om man har på varmaste och då blir det varmt, men ett steg ner på 28 grader och det blir svalt.. :-/ Man ska inte ha bilar med elektronik. Fick iaf en tid på northcar vecka 4 och det trodde det hade med en trasig givare att göra. Hoppas bara de hittar felet. Så nästa vecka får jag pendla till Härnösand med trasig värme..... :-(Nu ska jag ta mig ett glas rött eller två och mysa framför teven med älsklingen :-)Linda

Ovido - Quiz & Flashcards