Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda - 9 januari 2012 20:18

Usch och fy...imorgon ska jag till tandläkaren och jag gruvar mig såååå :-(

Har inte varit dit på 7 år och fick för mig nu att det kanske är bra att kolla lite då och då...Har haft den inställningen att om det inte gör ont så är det inge fel heller...hehe ;-)

Hoppas hoppas de inte hittar något, har iaf inge besvär utan vill bara göra en koll. Har aldrig tyckt om att gå till tandläkaren, bara att komma in dit och känna lukten ger mig gåshud... fjantigt jag vet men jag gillar det inte, inte ens lite...

Nu har barnen lagt sig och jag ska se på ett eller två avsnitt av desperata fruar.. :) Sedan tror jag att jag ska kolla igenom kurslitteraturen lite, vill ju komma in lite i det innan jag ska till härnösand :)


Linda



Av Linda - 9 januari 2012 18:22

Nu är nästan allt klart till skolastart, lite små saker kvar bara. Men alla böcker till första kursen är införskaffade utom en. Börjar bli bra nervös nu, lär ju vara bra yr första dagen. Tur jag har sällskap så jag inte är ensam och yra runt :-)


Idag när jag skulle till fränsta så starta jag bilen och lät den gå för att bli varm, efter ett tag låter det bra mysko utifrån. När jag kommer ut står bilen på 3000 varv.. :o

Sedan började motor lampan lysa, jag fick panik..... Men efter att lampan slocknat och jag hade pratat med Björne så var det nog bara att den blev kall startad och fick nå fnatt. Så det blev att köpa motorvärmarkabel med :) Hoppas det hjälper nu då. Vill ju ha en fungerande bil då man ska pendla.


När vi var i fränsta passa jag på att skaffa en hem nyckel till Jesper, det blev den här

Och han blev jätte nöjd :) 





Ovido - Quiz & Flashcards