Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linda - 9 april 2012 15:23

Idag har inte hänt mycket här hemma.. haha
Sov lik länge idag fast jag hade tänkt kliva upp relativt tidigt. Men jag vakna vid 6 och hade svårt att somna om och när det väl hände sov jag ju så skönt ;)


Sedan blev det fika till ett avsnitt av Supernatural och efter det har jag bara suttit vid datorn och kollat på lite allt möjligt. Bland annat förlovnings ringar ;-)

Går lite i de tankarna nu men samtidigt vill jag inte vara den som ställer frågar. Är på nått vis mer speciellt om killen frågar enligt mig då.
Men skulle vara mysigt och nu sista april har vi varit tillsmmans i 2 år ;-)
Fast det tar emot att vara den som frågar, vet inte varför...!!
Vi får se vad framtiden visar ;-)


Nu ska jag nog släppa taget om datorn och hänga tvätten så man känner att man har gjort nån nytta idag, sedan ikväll ska jag hämta hem mina underbara grabbar.. :)


/Linda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards