Alla inlägg den 5 april 2012

Av Linda - 5 april 2012 23:08

Idag har jag haft lite svårt att komma igång med plugget, vet inte varför bara varit segt liksom :-/

Då blev det en promenad i getbergetsbacken (upp till liftarna från parkeringen) men det räckte. Märks att man går annorlunda i nya skorna. Sved i låren efter sista uppförsbacken, jag som brukar gå upp hur lätt som helst... Skönt då har det tagit i låren..

När jag kom hem gick det lite lättare med läsningen faktiskt men idag har som sagt varit en seg dag... Hoppas på bättre dagar till veckan :)


Ikväll åkte barnen till deras pappa och jag tog en promenad till en vän där jag blev sittandes och snacka en massa skit sedan promenad hem igen så samanlagt blev det 7,3 km idag.


Nu ska jag göra lite goda varma mackor, visst man ska inte äta på kvällen och helst inte kl 23.00 men jag har inte ätit sedan 17.00, då åt jag 3 pannkakor. Så min mage skriker efter mat just nu ;)


Imorgon ska jag njuta av sovmorgon, likaså dagen efter och dagen efter det m.m ända till måndag morgon :D Så här länge var det länge sedan jag var barnledig och då tänker jag ta vara på det. Inget plugg utan bara vara och göra det jag känner för....härligt ;)


/Linda


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards