Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linda - 4 april 2012 22:32

Inge roligt att det var en dyr sak som skulle lagas på bilen idag, jag säger bara BILAR :/ Men den måste ju bytas.. så bara att betala och se glad ut. Tur var ju iaf att de hitta en begagnad. Stor skillnad på 4800:- och 1500:-


Idag va mamma och Johan hit. Vi åt lite god mat sedan fick barna öppna varsin present och påskägg. Lucas fick sin efterlängtade Bayblade och Jesper fick tekniklego, båda var nöjda..

Jag fick en trisslott som jag vann 25:- gånger 2 så 50:- till mig :D


Sedan ikväll kollade jag in skol portalen och var super nervös för att läsa resultatet på sista uppgiften. Man kunde få 0-5 poäng och jag var säker på att jag skulle få 1 som bäst.

Fick 4 poäng så jag är super nöjd. Bara ett litet fel på referens listan...

Så det gjorde min kväll iaf :-D


Nu är jag super duper trött så det får bli sängen för min del. Orkar inte se något BB, vet inte om jag är så intresserad heller. Det här programme är nog det sämsta hitils tror jag. Känner iaf inget sug efter att titta på det.

Imorgon är det mera läsning och jag ska nog klämma in en promenad med men en lätt då jag fortfarande har träningsvärk.. :P


Natti natt

/Linda


Av Linda - 4 april 2012 14:35

Innan jag gick igår hade jag tänkt ha en vilodag idag men efter igår och den grymma träningsvärken jag fick så beslöt jag mig för att gå idag igen. Bästa botemedlet mot träningsvärk är ju träning ;-)

Det blev en runda på 5,1 km och ju mer jag gick ju mindre ont hade jag. Så kanske känns bättre imorgon :-)


Var till Ånge i morse och lämna in bilen.... var tändkasseten som pajjat, det var inte billigt vill jag lova, skulle gå på 4,800:- bara grejen. Men tur så hitta han en begagnad för 1,500:- så det blev ju inte sååå farligt men ändå..... SUCK


Nu ska jag hämta mina underbara grabbar på fritids sedan får vi finfrämmande av mamma och Johan. Eftersom grabbarna åker till deras pappa över påsken så ville mamma komma med påskägg plus att det var otroligt länge sedan vi sågs nu. Så det är på tiden tycker jag.


/Linda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards