Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Linda - 22 augusti 2011 19:41

Jag ser framemot att börja skolan nu och trodde jag skulle sätta igång denna vecka men tyvärr så får jag vackert vänta lite till. Ska gå igenom med rektorn vilka ämnen jag ska läsa denna och nästa termin och hon hade inte tid förrän på torsdag....typiskt :/

Imorgon ska mina grabbar iaf till skolan. Jesper börjar 3:an och Lucas börjar förskolan. Lucas tycker det ska bli super skoj att få gå på skolan nu och inte dagis, han känner sig som en "stor" kille nu :)


Idag var vi iväg och köpte en ryggsäck till Lucas och en plånbok som han kan ha busskortet i.  

Passade också på att handla flöte och krokar till fiskespöna. Så någon dag framöver ska vi till dammen och prova fiskelyckan än en gång :P skulle tro att det går lättare att meta än att kasta för dem :)


Nu har barnen lagt sig och Björne han jobbar så nu ska jag ha lite egen tid framför teven med film :D Ska se "Just go with it" och "No strings attached". Sedan får det bli natti natt för jag ska upp tidigt (tidigare än vanligt) och fixa iordning grabbarna och se till så de kommer med bussen :)


//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards