Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Linda - 16 augusti 2011 19:53

Nu var det läääänge sedan jag tittade in här, har inte haft ork helt enkelt med flytt och jobb. Har varit så kvällstrött och suttit halvsovandes framför teven redan vid 19.30....blir lätt så då ens klocka ringer vid 5.20 på morgonen :/ Men nu är jag ledig tills skolan börjar (visst, bara en vecka men ändå) och jag njuter av att bara vara på morgon och kan ta hand om mina "måsten" i den takt jag känner för.. :D


Idag blev det en tur till en kompis på en kopp kaffe och barnen våra fick leka av sig lite. Sedan har jag stökat på här hemma lite och gjort fint.

   

Nu ska bara presenterna slås in för imorgon fyller min "lilla" kille 9 år. Vart tar tiden vägen !? Var ju bara nyss han var lill liten tycker jag...

Tårtan fixar jag imorgon innan mamma och syster kommer.


Sedan blir det film med älsklingen innan läggdax :D


//Linda






Ovido - Quiz & Flashcards